ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

α) Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη. 

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, σύμφωνα με το νόμο για την προστασία του καταναλωτή, αναιτιολόγητα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. 

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης: 

Δεν χωρεί υπαναχώρηση και η επιστροφή δεν επιτρέπεται

1) Για ειδικές παραγγελίες 

2) Όπου τα προϊόντα έχουν τροποποιηθεί έπειτα από αίτημα του πελάτη 

3) Στα προϊόντα στα οποία λόγω της ιδιότητάς τους δεν μπορούν για λόγους υγιεινής να επιστραφούν (π.χ. σκουλαρίκια)

4) Για φθορές που έχουν προκληθεί κατά το άνοιγμα του προϊόντος, για τις οποίες η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

β).1 Επιστροφές προϊόντων που έχουν κάποιο ελάττωμα ή είναι κακής ποιότητας ή  έγινε παράδοση λάθος προϊόντος.

Στην σπάνια περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει από υπαιτιότητα του Καταστήματος αποδεδειγμένα ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα ή φθαρμένο κατά τη μεταφορά ή λάθος προϊόν, οφείλει να μας ενημερώσει αμέσως περιγράφοντας το πρόβλημα και γνωστοποιώντας μας αν επιθυμεί την αντικατάσταση, την επιδιόρθωση αυτού ή την επιστροφή των χρημάτων του.

Ειδικώς, στις περιπτώσεις αυτές ο πελάτης μπορεί:

1. Είτε να παραλάβει το προϊόν και να το επιστρέψει ζητώντας την παράδοση του προϊόντος που παρήγγειλε, εφόσον πρόκειται για αποστολή λάθος προϊόντος ή τη διόρθωση/αντικατάστασή του εφόσον πρόκειται για προϊόν ελαττωματικό ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη

2. Είτε να αρνηθεί να παραλάβει εξ’ αρχής το προϊόν και να ζητήσει την παράδοση του προϊόντος που παρήγγειλε, εφόσον πρόκειται για αποστολή λάθος προϊόντος ή τη διόρθωση/αντικατάστασή του εφόσον πρόκειται για προϊόν ελαττωματικό ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα.

3. Είτε ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος .

β).2 Προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος 

Προκειμένου να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει το φερόμενο ως λάθος, ελαττωματικό ή προϊόν από το οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Η συσκευασία του προϊόντος δεν πρέπει να έχει αλλοιωθεί ή λερωθεί, αλλά πρέπει να είναι επίσης σε άριστη κατάσταση. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος. Μαζί με το προϊόν ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν(πρωτότυπη απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο, εγγύηση, εγχειρίδιο λειτουργίας ή οποιοδήποτε άλλο συνοδευτικό υλικό). Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση αυτού και των εντύπων που τυχόν το συνοδεύουν. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τον υπεύθυνο του καταστήματός.

β).3 Προθεσμία επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος 

Η επιστροφή των προϊόντων τα οποία φέρονται ως ελαττωματικά  ή με έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας κατά την παράδοση ή που είναι άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από τα παραγγελθέντα θα γίνει αποδεκτή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών  από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Στις περιπτώσεις πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας που το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση καλής λειτουργίας και διαπιστωθεί  ότι φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση η επιστροφή επιτρέπεται  κατά τα προβλεπόμενα στην εγγύηση, για το χρονικό διάστημα που καλύπτεται από την εγγύηση και αναγράφεται στα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής η επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα βαρύνουν τον πελάτη.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, το Κατάστημά μας έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει στην αιτούμενη αποστολή προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων.

Πριν από κάθε επιστροφή ο πελάτης είναι απαραίτητο να επικοινωνήσει και τηλεφωνικώς με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

γ) Διαδικασία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης 

Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης , οφείλει να ενημερώσει το Kατάστημα,( τηλ: 2810831728 fax :2810831728, email : kalergispetros@gmail.com) για την απόφασή του να υπαναχωρήσει με ρητή έγγραφη δήλωσή του που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο πριν λήξει η άνω προθεσμία των 14 ημερών.  

Ο πελάτης οφείλει να επιστρέφει τα προϊόντα σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή στην διεύθυνσή μας  Κόσμημα Καλλέργης, Μονή Μαλεβυζίου T.K. 71500, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε , κατά τα ανωτέρω, στο  κατάστημά μας την απόφασή του να υπαναχωρήσει .

Η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στο τίμημα των προϊόντων που παρήγγειλε ο πελάτης, θα ολοκληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερωθήκαμε για την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και κατά τον ίδιο τρόπο πληρωμής που επελέγη κατά την παραγγελία.

Σε κάθε περίπτωση πάντως μπορούμε να αρνηθούμε την επιστροφή των χρημάτων έως την παραλαβή του προιόντος από τον πελάτη

Δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης.

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται στις περιπτώσεις που υπάρχει κάρτα αλλαγής . 

Για περεταίρω πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 2810831728 καθώς και μέσω email στο kalergispetros@gmail.com